رویه ارجاع کالا
آیا می توانم محصول را بازگشت دهم؟
از آنجائیکه حفظ رضایتمندی مشتریان در اولویت فعالیتهای سایت آرارو است، این سایت امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایط ارجاع کالا فراهم نموده است. شما می توانید تا 7 روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید. (لطفا جهت تعویض کالا با آرارو تماس حاصل فرمایید و از هرگونه اقدام یک جانبه جهت ارسال خودداری فرمایید)
شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟
شما میتوانید کالای خریداری شده را (در صورت باز نکردن پوشش دور بسته بندی محصول، مطابق شرایط اولیه هنگام تحویل) و عدم مخدوش کردن برچسب اصالت کالا تا 7 روز پس از دریافت کالا با انجام مراحل بازگشت کالا مرجوع نمایید.
در صورت مشاهدهی صدمه و نقص ظاهری از باز کردن بسته بندی کالا پرهیز نمایید.
اگر پیش از آنکه محصول به دست شما برسد از خرید خود منصرف شدهاید در اسرع وقت با سایت تماس بگیرید تا از ارسال کالا در صورت ارسال نشدن جلوگیری شود.
اگر محصول خریداری شده در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد نیز حتما ظرف 24 ساعت کاری پس از دریافت محصول با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.
در صورتی که سفارش ارسال شده مخدوش، شکسته یا در حالت استاندار نباشد تمام مسئولیتها به عهده آرارو میباشد و شرکت تمامی هزینههای عودت کالا را به عهده میگیرد.
نکته: از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمیشود.
شرایط بازگشت کالا:
در برخی از کالا ها مانند کرم پودر ها و لاکهای آرایشی که انتخاب رنگ با احتمال خطای بصری مواجه است. امکان برگشت محصول با رعایت کامل قوانین بهداشتی مطرح شده وجود دارد. این امکان فقط به مدت 7 روز برای مشتری وجود دارد.
توجه داشته باشید که در این شرایط وجهی به مشتری عودت داده نمیشود و فقط کالا تعویض میگردد.
شرایط عودت وجه:
در شرایطی که کالا یا بسته پستی، دچار خرابی پس دادگی آمبولانژ و بیرون ریختن محتویات محصول و خرابیهای فیزیکی دیگر باشد و یا تاریخ مصرف محصول ارسالی زیر 6 ماه باشد وبسایت آرارو موظف به عودت وجه مشتری است.
ضمنا در این شرایط نیز قوانین بهداشتی قبل از عودت وجه لحاظ خواهد شد.
زمان تشخیص این گونه خرابی ها فقط زمان تحویل محصول به مشتری و تنها شخص ثبت نام کننده در سایت صلاحیت بررسی بسته و محصول را در زمان تحویل دارد.
مراحل بازگشت کالا چیست؟
ابتدا با بخش پشتیبانی فروشگاه آرارو (شماره 09395290579) تماس گرفته و مشکل خود با ما در میان بگذارید.
پس از دریافت درخواست بازگشت کالا همکاران با شما تماس گرفته و برای دریافت کالا از درب منزل (سفارشات شهر قم) هماهنگیهای لازم را انجام داده و یا راه های ارسال کالا به فروشگاه توسط مشتری (سفارشات دیگر شهرها) را به شما معرفی خواهند کرد.
تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر در انبار است.
پس از دریافت کالا شروع به بررسی دلایل بازگشت کالا (بیان شده توسط مشتری) خواهند کرد.
اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول باشد اقدامات مورد نیاز برای بازگشت مبلغ پرداختی، طی 72 ساعت کاری انجام خواهد شد.
اما اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول واقع نشده و یا با محصول بازگشتی مغایرت داشته باشد محصول به مشتری پس داده میشود.