۰

سبد خرید

راهنمای خرید مشتریان

سوالات متداول

1. آیا استفاده چند باره از کارت های تخفیف مجاز است؟
کارت تخفیف فقط ۱ بار قابل استفاده می باشد و در صورتیکه سفارش به هر دلیل باطل و یا کنسل شود ، کد تخفیف نیز باطل می شود.​​​​​​​


2. روش استفاده از کد تخفیف به چه صورت می باشد؟
پس از انتخاب محصول در صفحه سبد خرید کد تخفیف خود را وارد و گزینه اعمال را انتخاب کنید.


3. ​​​​​​​آیا خرید از کالاهای عرضه شده در سایت محدودیت دارند؟
خیر. در صورت موجود بودن کالا هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

4. ​​​​​​​آیا امکان ابطال سفارش وجود دارد؟
بله. در صورت تمایل به انصراف از سفارش یا یک آیتم از آن، بعد از دریافت کالا به بخش خدمات مشتریان رجوع شود.

5. ​​​​​​​آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت آرارو امن است؟
بلی. پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده است که امن باشد.

6. ​​​​​​​آیا می‌توان برای پرداخت سفارش چک ارائه داد؟
خیر. جهت پیش گیری از بروز مشکلات احتمالی از پذیرش هر گونه چک معذور است.

7. ​​​​​​​آیا می‌‏توان وجه سفارش را به صورت اقساطی پرداخت نمود؟
خیر. پرداخت وجه سفارش به صورت اقساطی ممکن نیست.

8. ​​​​​​​آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شود؟
بلی. ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد. اما جای نگرانی نیست. در این صورت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است، لذا خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

9. ​​​​​​​آیا می‌توان سفارش را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت نمود؟
بلی. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید، اما پردازش سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری، به اولین ساعت کاری روز بعد موکول می گردد.

10. ​​​​​​​آیا برای خرید از آرارو، ثبت نام در سایت الزامی است؟
خیر، هر چند ثبت نام در سایت توصیه می گردد، اما شما تنها با وارد کردن ایمیل میتوانید از سایت خرید کنید .

11. خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری چه مزیت هایی دارد؟
صرفه جویی در وقت و هزینه
کسب اطلاع از مشخصات کالا به طور کامل
امکان مقایسه قیمت و شرایط کالا با جاهای دیگر
امکان تحویل کالا در محل خریدار
کسب اطمینان از اصل بودن کالا
ارائه مناسب ترین قیمت​​​​​​​

شرایط و ضوابط استفاده

کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب سايت آرارو به اطلاع می رساند استفاده از ‌سایت آرارو به معنی توافق کامل شما با قوانین مندرج در اين صفحه می‌باشد.
آرارو متعهّد به رعایت کلیه اصول و رویه‏‌های اخلاقی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیک در قبال کاربران خود می باشد.
در صورت ایجاد هرگونه تغییر در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و شرایط ارائه خدمات آرارو در آینده، موارد مربوطه در همین صفحه اطلاع رسانی می گردد. استفاده ی مستمر کاربر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در این قوانین، از سوی آرارو می باشد.
کاربر سایت با ثبت نام و استفاده از خدمات آرارو موافقت خود را با تمام قوانین سایت اعلام کرده است لذا حق هرگونه شکایت و اقدام قانونی را در خصوص فعالیت های سایت از خود سلب می نماید.
استفاده از کلمات مناسب جهت استفاده در ایمیل در هنگام ثبت نام در سايت الزامی است. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، آرارو می تواند نسبت به حذف حساب كاربر و قطع دسترسي وي به امکانات سایت اقدام نماید.
استفاده از کلمات مناسب در هنگام ارسال نظرات در سایت الزامی است.
احترام به قوانين جمهوري اسلامي ایران و عدم نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست در هنگام ارسال نظرات در سایت الزامی است. در صورت مشاهده موارد مربوطه دسترسي كاربر به سایت براي هميشه قطع خواهد شد.
کاربر موظف به حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خویش است و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعات از طریق ایمیل کاربر و رمز عبور بر عهده کاربر می باشد.
در خصوص افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم رایانه وی مسئولیتی بر عهده آرارو نیست.
کاربر موظف به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و کامل است. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
استفاده کاربر از آرارو به‌ نحوی که باعث آسيب، از کار انداختن يا ایجاد عیب در سایت شود ممنوع است. کاربر مجاز به دسترسی يا تلاش برای دسترسی به محتوایی که بنا به تشخیص آرارو خارج از دسترس است یا ارائه نشده ‌نمی باشد.
آرارو در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده مسئولیتی ندارد.
آرارو مجاز به توقف سفارش‌‏گیری جدید و فروش بدون اطلاع قبلی است. در اینصورت تمامی سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهند شد.

رویه ارجاع کالا

آیا می توانم محصول را بازگشت دهم؟

از آنجائیکه حفظ رضایت‌مندی مشتریان در اولویت فعالیت‌های سایت آرارو است، این سایت امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایط ارجاع کالا فراهم نموده است. شما می توانید تا 7 روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید. (لطفا جهت تعویض کالا با آرارو تماس حاصل فرمایید و از هرگونه اقدام یکجانبه جهت ارسال خودداری فرمایید)
در زمان تحویل لازم است متطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش، مرسوله چک شود.
در زمان تحویل بسته حتما برگ سفارش کالا که ضمیمه محموله پستی می‌باشد را با محتویات داخل بسته بندی مطابقت و کنترل نمایید ودرصورت داشتن هرگونه مغایرت بخشی از سفارش با فاکتور ثبتی از تحویل گرفتن بسته پستی خودداری نمایید بدیهی است امضاء و تائید شما به منزله دریافت کالا به صورت کامل تلقی می‌گردد و پس از آن شرکت آرارو هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.


شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟

شما می‌توانید کالای خریداری شده را (در صورت باز نکردن پوشش دور بسته‌ بندی محصول، مطابق شرایط اولیه هنگام تحویل) و عدم مخدوش کردن برچسب اصالت کالا تا 7 روز پس از دریافت کالا با انجام مراحل بازگشت کالا مرجوع نمایید.
در صورت مشاهده‌ی صدمه و نقص ظاهری از باز کردن بسته بندی کالا پرهیز نمایید.
اگر پیش از آنکه محصول به دست شما برسد از خرید خود منصرف شده‌اید در اسرع وقت با سایت تماس بگیرید تا از ارسال کالا در صورت ارسال نشدن جلوگیری شود.
اگر محصول خریداری شده در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد نیز حتما ظرف 24 ساعت کاری پس از دریافت محصول با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.​​​​​​​
در صورتی که سفارش ارسال شده مخدوش، شکسته یا در حالت استاندار نباشد تمام مسئولیت‌ها به عهده آرارو می‌باشد و شرکت تمامی هزینه‌های عودت کالا را به عهده می‌گیرد.​​​​​​​


نکته: از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.​​​​​​​

شرایط بازگشت کالا:

در برخی از کالا ها مانند کرم پودر ها و لاک‌های آرایشی که انتخاب رنگ با احتمال خطای بصری مواجه است. امکان برگشت محصول با رعایت کامل قوانین بهداشتی مطرح شده وجود دارد. این  امکان فقط به مدت 7 روز برای مشتری وجود دارد.
توجه داشته باشید که در این شرایط وجهی به مشتری عودت داده نمی‌شود و فقط کالا تعویض می‌گردد.

شرایط عودت وجه:

در شرایطی که کالا یا بسته پستی، دچار خرابی پس دادگی آمبولانژ و بیرون ریختن محتویات محصول و خرابی‌های فیزیکی دیگر باشد و یا تاریخ مصرف محصول ارسالی زیر 1 ماه باشد وبسایت آرارو موظف به عودت وجه مشتری است.
ضمنا در این شرایط نیز قوانین بهداشتی قبل از عودت وجه لحاظ خواهد شد.
زمان تشخیص این گونه خرابی‌ ها فقط زمان تحویل محصول به مشتری و تنها شخص ثبت نام کننده در سایت صلاحیت بررسی بسته و محصول را در زمان تحویل دارد.​​​​​​​


مراحل بازگشت کالا چیست؟

ابتدا با واحد فروش فروشگاه آرارو (شماره 02537600958) تماس گرفته و مشکل خود با ما در میان بگذارید.
پس از دریافت درخواست بازگشت کالا همکاران با شما تماس گرفته و برای دریافت کالا از درب منزل (سفارشات شهر قم) هماهنگی‌های لازم را انجام داده و یا راه‌های ارسال کالا به فروشگاه توسط مشتری (سفارشات دیگر شهرها) را به شما معرفی خواهند کرد.
تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر در انبار است.
پس از دریافت کالا شروع به بررسی دلایل بازگشت کالا (بیان شده توسط مشتری) خواهند کرد.
اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول باشد اقدامات مورد نیاز برای بازگشت مبلغ پرداختی، طی ۲۴ ساعت کاری انجام خواهد شد.
اما اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول واقع نشده و یا با محصول بازگشتی مغایرت داشته باشد محصول به مشتری پس داده می‌شود.​​​​​​​

​​

حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی آرارو ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای مطالعه، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت آرارو اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی آرارو قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن  اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه اینترنتی آرارو تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
 
همچنین فروشگاه اینترنتی آرارو ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها  و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
 
حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. فروشگاه اینترنتی آرارو هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.
 
فروشگاه اینترنتی آرارو برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره موبایل یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات