میسلار واتر چیست؟

چرا باید از میسلار واترها استفاده کرد؟

اگر به تازگی وارد دنیای میسلار واتر شده‌اید، به شیوه‌ی نوین روتین پاک‌سازی پوست خوش آمدید. با توجه به تاثیر به سزای این نوع پاک کننده روی پوست و سهولت استفاده از آن که نیازی به شستشو ندارد، احتمالا به دنبال شوینده‌ دیگری نخواهید رفت. در این مطلب ابتدا توضیحاتی درباره‌ی میسلار واتر و عناصر سازنده‌ی آن ارائه داده و سپس نحوه‌ی استفاده از این محصول را توضیح می‌دهیم.

 

«میسلار واتر» یا آب پاک کننده آرایش، شیر پاک‌ کن یا ژل شستشوی صورت نیست. «میسلار واتر» در واقع نوعی پاک کننده‌ی صورت بوده که برای ده‌ها سال، یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می‌شده اما به تازگی توسط بلاگرهای آرایشی و از طریق دنیای اینترنت در حال مشهور شدن است. این محصول نیازی به شستشو نداشته، به پوست آسیب نمی‌زند و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی عمیق و نرمی پوست استفاده می‌کند.

 

میسلار واتر چیست؟

 

میسلار واتر چیست

 

میسلار واتر، نوعی پاک کننده‌ی صورت است که به از بین بردن سبوم و ناخالصی‌های اضافی پوست کمک کرده و باعث احساس نرمی و زیبایی در پوست می‌شود. میسلار واتر از میسل‌ها یا ذرات روغنی تشکیل شده است. میسل‌ها هم با جذب کثیفی‌ها و ناپاکی‌ها، آن‌ها را از سطح پوست پاک می‌ کنند.

 

میسلار واتر یک محصول بسیار کامل بوده و می‌تواند انواع محصولات آرایشی، از کرم پودر بیس گرفته تا آرایش چشم و ریمل را پاک کرده و عرق و چربی اضافی آن را از بین ببرد.

 

عناصر تشکیل دهنده میسلار واتر چیست ؟

میسلار واتر از میسل‌ها، یعنی ذرات لیپیدی پاک کننده که به صورت سوسپانسیونی در آب معلق شده‌اند، تشکیل شده است.

میسلها، هر دو ویژگی آب‌ گریزی و آب‌ دوستی را دارند؛ این بدان معنی است که آن‌ها می‌توانند کثیفی، ناخالصی و آرایش صورت را از بین ببرند. ظاهرشان مشابه به آب شفاف است؛ اما وقتی با پوست تماس پیدا می‌کند، متوجه می‌شوید که این محصول ترکیبات پیچیده‌ی بیشتری دارد.

میسل‌های موجود در میسلار واتر عملکردهای مختلفی دارد؛ از جمله کمک به از بین بردن آرایش، پاک‌سازی صورت و مرطوب کردن پوست. میسل، مانند آهن‌ربا، بدون نیاز به سابیدن شدید کثیفی، چربی و آرایش را از سطح پوست‌تان جدا کرده و بدون آن‌که پوست‌تان را خیلی خشک کند، آن را تمیز و آب‌رسانی می‌کند.

میسل‌ها آن‌چنان کامل بوده که حتی می‌توانند آرایش‌های ماندگار مانند ریمل ضد آب را نیز پاک کنند.

 

چه چیزی میسلار واتر را متفاوت می‌سازد؟

برخلاف پاک کننده‌هایی که به شکل فوم یا لوسیون بودند، میسلار واتر ظاهری شبیه به آب داشته و نیازی به شستشو ندارد.

میسلار واتر به یک وسیله جانبی نیاز دارد؛ به جای این که از این محصول مستقیماً روی صورت‌تان استفاده کنید، آن را روی پدهای پنبه‌ای ریخته و روی صورت‌تان بمالید.

می‌توانید آرایش و آلودگی پوست‌تان را (که میسلار واتر از صورت‌تان پاک کرده است) روی پد مشاهده کنید.

اکنون که دانستید میسلار واتر چیست ، خوب است به این نکته هم توجه کنید که میسلار واتر فرمولاسیونی ملایم دارد و به پوست آسیب نمی‌رساند.

در حالی که سایر پاک کننده‌ها ممکن است باعث از بین رفتن رطوبت پوست‌تان شوند، میسلار واتر در واقع می‌تواند به مرطوب شدن و آب‌رسانی آن نیز کمک کند.

 

از میسلار واتر برای چه نوع پوستی می‌توان استفاده کرد؟

بسیاری از محصولات مراقبت از پوست، برای همه ی انواع پوست مناسب نیستند. با این وجود، میسلار واتر یکی از معدود مواردی است که برای همه‌ی انواع پوست (از جمله پوست نرمال، حساس، مختلط یا چرب) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

میسلار واتر نه تنها برای پوستهای حساس به اندازه کافی ملایم است، بلکه نیازی به مالش شدید نیز ندارد؛ به همین دلیل به نواحی حساس پوست، مانند زیر چشم، آسیب نمی‌رساند. از همه مهمتر این که، میسلار واتر برای همه‌ی افراد مناسب است؛ حتی کسانی که پوست حساس دارند. اگر شما هم پوست حساسی دارید، باید بدانید که ساختار پاک کنندگی ملایم میسلار واتر به آبرسانی و تغذیه پوستتان کمک می‌کند.

 

نحوه‌ی استفاده از میسلار واتر چگونه است؟

این نوع پاک کننده‌ی جدید، با هر پنبه‌ توپی یا پد آرایشی، تاثیر مثبتش را بر جای می‌گذارد.

برای نتیجه‌ بهتر، از پدهای بزرگ پنبه‌ای استفاده کنید. آنها به طور معمول به صورت استوانه‌هایی حاوی چند پد پنبه‌ای فروخته می‌شوند.

میسلار واتر (مانند تمام پاک کننده‌های صورت) باید اولین قدم در روتین مراقبت از پوستتان باشد.

 

برای استفاده از این محصول:

یک پد پنبه‌ای را به پاک کننده آغشته کرده و روی صورت‌تان بکشید؛ این کار را تا زمانی ادامه دهید که هیچ لکه و رنگ جدیدی روی پد ظاهر نشود. برای پاک کردن آرایش چشم، ابتدا مطمئن شوید که پد را به خوبی به پاک کننده آغشته کرده‌اید.

سپس از روشی که «فشردن و نگه داشتن» نامیده می‌شود، استفاده کنید. کافی است پیش از آن که پلک‌تان را پاک کنید، پد را به آرامی روی پلک‌تان فشار داده و آن را برای چند ثانیه در محل نگه دارید. روش «فشردن و نگه داشتن» به میسل‌ها کمک می‌کند تا مانند آهن‌ربا عمل کرده و آرایش، آلودگی و ناخالصی‌های پوستتان را پاک کنند.

 

کاربردهای دیگر میسلار واتر چیست ؟

میسلار واتر، علاوه بر پاک کنندگی، کارایی‌های دیگری نیز داشته که می‌تواند روی جنبه‌های دیگر زیباییتان نیز تاثیر بگذارد. اکنون که با نحوه‌ی استفاده از میسلار واتر آشنا شده‌اید، لازم است بدانید که در چه مواقعی باید از این محصول استفاده کنید:

آیا در آرایش‌تان اشتباه کرده‌اید؟ آیا ریملتان پخش شده است؟ به جای این که مجدداً تمام صورت‌تان را بشویید، می‌توانید از میسلار واتر استفاده کنید. کافی است یک گوش پاک کن را درون محلول آرایش پاک کن فرو کرده و اشکالات آرایش‌تان را پاک کنید.

حتی در روزهایی که هیچ آرایشی ندارید نیز می‌توانید برای شاداب به نظر رسیدن پوست‌تان از میسلار واتر استفاده کنید.

زمانی که در حال پیاده‌روی هستید یا بیرون از خانه ورزش می‌کنید، برای تمیز کردن ظاهرتان و دور کردن هرگونه آلودگی از سطح پوست‌تان، این محصول را به همراه داشته باشید.

حتی اگر نوعی فعالیت سنگین داشته باشید، میسلار واتر می‌تواند به شما کمک کند که سرحال به نظر برسید. برای این که دائم بتوانید پوست‌تان را به راحتی پاک‌سازی کنید، از دستمال‌ مرطوب بر پایه‌ی میسلار واتر استفاده کنید.

بعد از باشگاه، روزهای که تعریق زیادی دارید یا مواقعی که پوست‌تان به تقویت بیشتری نیاز دارد، دستمال‌های مرطوب بر پایه‌ی میسلار واتر بسیار مناسب هستند.

 

 

 

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

مطالب دیگر مجله

جدیدترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش