ثبت سفارش
چگونه سفارش دهم؟
۱. بررسی و یافتن محصولات مورد نظر
شما می توانید آرارو را براساس علاقمندی های خود بررسی کرده و کالاهای مورد نظر خود را بیابید. همچنین برای یافتن کالاها می توانید از بخش جستجوی سایت که بالای همه صفحات تعبیه شده است٬ استفاده نمایید.هنگامی که کالای مورد علاقه خود را پیدا کردید٬ با کلیک بر روی دکمه "اضافه به سبد خرید"٬ کالا به سبد خرید شما افزوده خواهد شد و شما در نهایت با افزودن کلیه کالاها به سبد خرید خود می توانید در هر لحظه ای اقدام به ثبت و اتمام سفارش خود نمایید. برای ثبت سفارش خود کافیست تا دکمه ثبت نهایی را در پنجره باز شده بزنید تا به سبدخرید منتقل شوید و سفارش خود را نهایی کنید.
۲. ثبت نهایی سفارش
در سبدخرید، پس از بازبینی سفارش و اطمینان از تعداد کالاهای مورد نظر، استان و شهر را انتخاب نموده و در مرحله بعد، اگر تاکنون ثبت نام ننموده اید، اطلاعات خود را وارد نموده تا حساب کاربری به صورت اتوماتیک برای شما ایجاد شود. اگر ایمیل ندارید، این بخش را خالی گذاشته تا سفارش شما به صورت مهمان ثبت شود.
پس از تکمیل اطلاعات، در مرحله سوم یکی از روش های پرداخت را انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.
رهگیری سفارشات
چگونه می توانم سفارشم را رهگیری کنم؟
هنگامی که کالای شما از انبار ما فرستاده شد٬ شما پیامی مبتنی بر جزییات دریافت خواهید کرد (در صورتی که، شماره همراه ثبت شده، برای خطوط تبلیغاتی مسدود نشده باشد) .
شما می توانید وضعیت سفارش خود را از دو طریق پیگیری کنید.
از طریق اینترنت: با وارد شدن به بخش لیست سفارشات در قسمت حساب من در سایت، شما می توانید جزییات سفارش خود را مشاهده کنید.
از طریق تلفن: با تماس با بخش خدمات سرویس دهی مشتریان و ارایه شماره سفارش خود می توانید از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.
روش های پرداخت
1- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
همگی کاربران میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی سامانه PAY.ir در سایت و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
چگونگی پرداخت اینترنتی:
کاربران محترم میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید:
1- شماره 16 رقمی کارت : این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است.
2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم : برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. برخی از بانکها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل میدهند، اما کارت بیشتر بانکها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
3- کد CVV2 : این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت بانکهای ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی 4 رقمی است.
4- تاریخ انقضا : تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارتهای بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، میتوانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.
2- پرداخت در محل تحویل
به مشتریان گرامی توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با وجود این، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، آرارو این امکان را نیز فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها، شهر قم باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش پرداخت کنند.
لازم به ذکر است، سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش آرارو دستگاههای کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، میتوان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.
برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، آرارو امکان پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است.
نکات:
در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
به مشتریان محترم توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.
سفارشهایی که از طریق باربری و یا تعاونی ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
شرایط ارسال و تحویل کالا
شرایط ارسال و تحویل
به دلیل تعطیلی باربری از تاریخ 26 اسفند الی 13 فروردین، ارسال کالاها از این طریق امکان پذیر نیست.
در روزهای عادی، سفارش طبق رویههای زیر ارسال میشود. در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پر ازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای زیر صورت نگیرد.
روزهای تعطیل در سال 1397 که آرارو هیچگونه پاسخگویی، سرویسدهی و خدماتی ندارد به شرح زیر است:
اکسپرس شهر قم:
شهرستان های استان قم و دیگر شهرها:
شما هنوز هیچ سفارشی ثبت نکردهاید.
<% } else { %>