۰

سبد خرید

پیشنهادهای شگفت انگیز

خرید بالای 200/000 تومان ارسال رایگان

خرید بالای 300/000 تومان دریافت هدیه​​​​​​​

راهنمای سفارش

ثبت سفارش
​​​​​​​
چگونه سفارش دهم؟


۱. بررسی و یافتن محصولات مورد نظر 
​​​​​​​

شما می توانید آرارو را براساس علاقمندی های خود بررسی کرده و کالاهای مورد نظر خود را بیابید. همچنین برای یافتن کالاها می توانید از بخش جستجوی سایت که بالای همه صفحات تعبیه شده است٬ استفاده نمایید.هنگامی که کالای مورد علاقه خود را پیدا کردید٬ با کلیک بر روی دکمه "اضافه به سبد خرید"٬ کالا به سبد خرید شما افزوده خواهد شد و شما در نهایت با افزودن کلیه کالاها به سبد خرید خود می توانید در هر لحظه ای اقدام به ثبت و اتمام سفارش خود نمایید. برای ثبت سفارش خود کافیست تا دکمه ثبت نهایی را در پنجره باز شده بزنید تا به سبدخرید منتقل شوید و سفارش خود را نهایی کنید.

۲. ثبت نهایی سفارش
​​​​​​​

در سبد خرید، پس از بازبینی سفارش و اطمینان از تعداد کالاهای مورد نظر، استان و شهر را انتخاب نموده و در مرحله بعد، اگر تاکنون ثبت نام ننموده اید، اطلاعات خود را وارد نموده تا حساب کاربری به صورت اتوماتیک برای شما ایجاد شود. اگر ایمیل ندارید، این بخش را خالی گذاشته تا سفارش شما به صورت مهمان ثبت شود.
پس از تکمیل اطلاعات، در مرحله سوم یکی از روش های پرداخت را انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

رهگیری سفارشات

چگونه می توانم سفارشم را رهگیری کنم؟

هنگامی که کالای شما از انبار ما فرستاده شد٬ شما پیامی مبتنی بر جزییات دریافت خواهید کرد (در صورتی که، شماره همراه ثبت شده، برای خطوط تبلیغاتی مسدود نشده باشد) .
شما می توانید وضعیت سفارش خود را از دو طریق پیگیری کنید. 
از طریق پنل کاربری: با وارد شدن به بخش لیست سفارشات در قسمت حساب من در سایت، شما می توانید جزییات سفارش خود را مشاهده کنید.
از طریق پشتیبانی واتس آپ: با پیام از طریق واتس آپ با بخش پشتیبانی و ارایه شماره سفارش خود می توانید از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.

روش های پرداخت

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همگی کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی سامانه PAY.ir در سایت هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

شرایط ارسال و تحویل کالا

شرایط ارسال و تحویل

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پر ازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.


شهر قم:

  • ارسال توسط پیک در شهر قم
  • ارسال رایگان برای تمامی سفارشات
  • زمان تحویل : 1 الی 48 ساعت کاری پس از نهایی شدن سفارش
  • قبل از ارسال سفارش، هماهنگی تلفنی انجام خواهد شد.
  • امکان ارسال سفارش های فوری با پیک ویژه در شهر قم ( هزینه ارسال با مشتری )
  • روزهای تحویل: ارسال در روزهای کاری شنبه تا چهار شنبه روزهای کاری هر هفته
  • روش پرداخت هزینه سفارش: پرداخت اینترنتی توسط کارت های عضو شتاب


پردیسان:

  • ارسال توسط پیک
  • هزینه ارسال 5،000 تومان می باشد
  • ارسال رایگان برای سبد خرید بالای 50،000 هزار تومان
  • زمان تحویل: 1 الی 48 ساعت کاری پس از نهایی شدن سفارش
  • روزهای تحویل: ارسال در روزهای کاری شنبه تا چهار شنبه روزهای کاری هر هفته
  • روش پرداخت هزینه سفارش: پرداخت اینترنتی توسط کارت های عضو شتاب


شهرستان های استان قم و دیگر شهرها:


  • ارسال توسط شرکت های پستی و حمل بار
  • ارسال رایگان برای سبد خرید بالای 200/000 تومان
  • زمان تحویل: نسیت به نوع انتخاب روش پستی از 2 تا 7 روز کاری پس از تحویل به واحد ارسال شهرستان
  • ارسال تنها در روزهای کاری هفته
  • روش پرداخت هزینه سفارش: پرداخت آنلاین توسط کارت های عضو شتاب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش